سرویس چک الکترونیک در سبد خدمات بانک توسعه صادرات ایران

سامانه چک دیجیتال برای مشتریان حقیقی در بستر وب و موبایل بانک (کلاینت اندروید ) از سال ۱۴۰۲ در بانک توسعه صادرات ایران عملیاتی و اپلیکیشن امضای مرتبط با آن تحت عنوان هامون از طریق کافه بازار و سیبچه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز، سامانه چک دیجیتال این بانک(چکاد) در دو فاز طراحی و پیاده سازی شده است؛ فاز اول خدماتی چون فعال سازی، به روز رسانی پروفایل کاربر، غیرفعال سازی، صدور چک دیجیتال، درخواست کارتابل و انتقال چک می شود.
فاز دوم سامانه چکاد شامل نقد کردن بین بانکی، چکاد حقوقی و حساب مشترک در مرحله پیاده سازی قرار
با راه اندازی فاز دوم این سامانه، امکان تعیین ضامن های چک، سرویس دریافت امضا از ضمانت کنندگان سرویس استعلام وضعیت ضمانت توسط صادرکننده، استعلام اطلاعات چک توسط ضامن جهت ضمانت و انسداد مشاهده وضعیت صدور چک کاربران دیگر امکانپذیر خواهد شد.
گفتنی است سرویس صدور چک حقیقی به حقوقی در سامانه چکاد بانک توسعه صادرات ایران در حال حاضر عملیاتی و در دسترس مشتریان قرار دارد و تا هفته اول دی ماه سال جاری قریب به ۷۰۰ فقره چک الکترونیک توسط مشتریان بانک صادر شده است.

کد خبر 78596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =